Dette er en blog omkring mine 9 måneder i USA og den vil blive brugt som opdateringer omkring hvad jeg laver og oplever så mine venner og familie kan følge med :)

onsdag den 7. november 2012

Valg

Nu er jeg blevet spurgt meget om hvor stort valget er herovre og det bliver der ikke lagt så meget i, i Oklahoma, haha :)
De virker faktisk som om at Europa går mere op i hvem der blive president end folk i Oklahoma gør..
Oklahoma er en Romeny stat, så jeg diskuterer ikke så meget politik med mine venner for vi har meget forskellige holdninger til ting og vi er vokset som to forskellige steder. Men det er dejligt at de fleste af mine venner ikke bide så meget mærke i hvad man vil stemme - man kan jo godt elske dem selvom man ikke er enig med dem, som en af mine venner så rigtigt sagde..

Jeg har det stadig fantastisk, dog var to års dagen for en venindes død meget hård da ingen viste hvad der var sket så var rimelig meget alene med det, men mine venner og veninder herovre var rigtig søde til at give mig nogle krammere så det gik..

Kan ikke fatte at jeg allerede har været her i ca. 2 1/2 måned!!!! :O
Tiden går for stærkt altså!!

Det var lige en lille update fra Oklahoma :)

Love <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar