Dette er en blog omkring mine 9 måneder i USA og den vil blive brugt som opdateringer omkring hvad jeg laver og oplever så mine venner og familie kan følge med :)

lørdag den 10. november 2012

Okay..

Den her uge har ikke lige været den bedste..

Søndag var jeg til winter guard træning - det gik godt, men slutter da lige af med at ramme mig selv i hovedet med mit flag så har en bule i panden....
Fredag da vi skulle ud og spise med bandet var jeg med i et sammenstød med en anden bil. Der skete ikke nogen noget, det var bare lidt chokerende. Når, men så til kampen fredag skal jeg vise et kast, men da mit flag er i luften kommer vinden og smasker det mod min næse og kind - anden gang i denne uge at jeg prøver at gribe mit flag med ansigtet - en rigtig dårlig ide!!!
Når så nu har jeg et rødt mærke hen over næsen/kinden og en bule i panden! Super godt lavet, Caroline!!!! Må håbe det bare har været en uheldig uge altså! Men en ting er sikkert - jeg kører ikke med hende igen!

Her idag fik jeg så en KÆMPE pakke fra min familie i DK så det redede lige min uge!!!! Slik, juleting og lidt gaver, YES SIR! :D

Billede af hvad der var i min pakke!!! :D

Love <3

1 kommentar:

  1. Sikke nogle dage - nu passer du på dig selv, det havde vi en aftale om ;-)
    Håber der er lidt i pakken du kan bruge....
    Mor

    SvarSlet