Dette er en blog omkring mine 9 måneder i USA og den vil blive brugt som opdateringer omkring hvad jeg laver og oplever så mine venner og familie kan følge med :)

lørdag den 17. november 2012

Ja...
Lige pt. sidder jeg på min seng med musikken kørende.
I går var jeg til hvad der endte med at være min sidste football kamp. Vi var kommet til anden runde i play offs og så blev vi slået. 
Jeg har den mærkeligste følelse i kroppen og kan ikke helt forstå at jeg ikke skal tilbringe flere af mine fredag aftener med bandet og color guard pigerne! Det er lidt trist.
Jeg elsker hver og en af dem og det har været den bedste tid med dem! Kan uden tvivl sige at bandet er min anden amerikanske familie!

Når, men jeg har Thanksgiving Break i den uge der kommer hvilket vil sige at jeg har fri denne weekend - næste uge - og weekenden efter! :D
Jeg skal shoppe, til Brittany's fødselsdag (min ene kusine som fylder 18) og så selvfølgelig fejre Thanksgiving! Min første af slagsen.
Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad de laver og bare til at se hvordan det hele foregår :)

Torsdag var jeg inde og se BREAKING DAWN PART 2!!! OMG en fed film! Det må da være den bedste i serien! Jeg var inden og sen den med Jayne og Brittany og det var mega hyggeligt - en rigtig girls night out! :)

Ellers tror jeg ikke rigtig der er sket så meget ellers. Tiden går meget med skolen som det går bedre og bedre med! Jeg fik et papir på hvordan mine karakterer ser ud lige nu og jeg har 2 B's og 5 A's! :D Jeg er lidt stolt.

En lille update fra Claremore, Oklahoma 

Love <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar