Dette er en blog omkring mine 9 måneder i USA og den vil blive brugt som opdateringer omkring hvad jeg laver og oplever så mine venner og familie kan følge med :)

lørdag den 1. september 2012

Så har jeg sgu været i Claremore, Oklahoma i over en uge! :D
Tiden går allerede hurtigt! 
Har været i skole siden mandag. Jeg møder kl. 7 på skolen hverdag for er kommet i color guard som er nogen der svinger og kaster med nogle flag og sådan og så går de sammen med bandet så vi skal være der til alle football kampene, jeg kan dog ikke komme til den idag, men det gør ikke noget da jeg ikke kan rutinen endnu. Det er nu meget sjovt!
Så har jeg fået world history, english, vocals, computer, trig og chemistry. Der er nogle meget gode fag, men det er nu lidt kedeligt at have de samme fag i samme periode hver eneste dag!!!

Når, men allerede fra dag 1 har alle taget godt imod mig og jeg er begyndt at snakke med nogle piger og nogle drenge. Alle spørg meget til hvor jeg kommer fra, hvordan Verdigris er anderledes i forhold til min skole derhjemme og en ting jeg har lagt mærke til er at de er overraskede over at vi har engelsk undervisning fra 3 klasse! Men ja, hvordan skulle de vide det? :) Men folk spørg meget, men er også utrolig hjælpsomme!
Jeg har ihvertfald 1 fra bandet som har samme klasser som mig så der er nogen jeg har set før :)

Her den anden dag kom Jayne hjem med en Verdigris t-shirt og hoodi!! Mit først sæt tøj med skolens navn på! Det skal lige siges at herovre går de meget i tøj hvor der står skolens navn på så.... :)

Jeg er efterhånden kendt som hende udvekslingsstudenten der kan engelsk, haha. Vi har også en anden udvekslingsstudent som er fra Spanien, men hans engelsk er rigtig dårligt! så ja :)

Jeg synes selv at jeg er faldet meget godt til og jeg føler mig velkommen hvor jeg kommer hen så det er dejligt!

Det var sådan lidt info herfra :) Skriv lige en kommentar hvis der er noget jeg skal skrive om og ellers kommer der et indlæg når jeg igen har tid og noget nyt og spændende at skrive om :)

Love <3

1 kommentar:

  1. selvom jeg godt kunne bruge meget mere - så er det dejligt at kunne læse lidt om, hvad der sker hos dig :-)

    SvarSlet