Dette er en blog omkring mine 9 måneder i USA og den vil blive brugt som opdateringer omkring hvad jeg laver og oplever så mine venner og familie kan følge med :)

lørdag den 15. september 2012

Football game and homecoming

Jeg har idag været til homecoming og min første rigtige football kamp!!!
Min første kamp blev skyllet væk så fik ikke rigtig set noget, men det gjorde jeg idag!

Når der er homecoming er der også en parade hvor colorguard er med så det fik jeg også prøvet!
Paraden går ud på at når man har homecoming laver hver årgang en float med et tema og så er der en float der vinder (som regel seniorne) og vi marcherer fra high school og til elementary som er der de yngre børn går i skole og så hjem igen, men det var nu meget sjovt at prøve.

Homecoming er hvor der er nogle piger og drenge der er nomineret til homecoming king and queen og så bliver de kørt ind i flotte biler, pigerne i flotte kjoler og drengen i deres football outfit. Derefter bliver de introduceret og så bliver det afsløret hvem der har vundet.

Efter det var der football kamp! 
Det var min første gang til alting! Marchere ind, være der og slå på min nye bass tromme! For er blevet den nye bass drummer! Har aldrig rigtig slået på trommer så det var min første gang!
Alle er så søde og sagde at jeg gjorde det godt selvom jeg missede nogle slag - men så kan det jo blive bedre! Var også rigtig nervøs for første gang jeg spillede på trommen var i onsdags, så har ikke haft så meget træning...

Men alt går rigtig godt her og jeg nyder det rigtig meget!
Har allerede fået nogle meget gode venner og ellers er alle folk, eller de fleste er, rigtig søde imod mig og siger hej til mig på gangen osv. :)

Love <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar