Dette er en blog omkring mine 9 måneder i USA og den vil blive brugt som opdateringer omkring hvad jeg laver og oplever så mine venner og familie kan følge med :)

mandag den 27. august 2012

Hej :)

Jeg ved godt at det er længe siden jeg sidst har postet, men sådan bliver det nok fra nu af, jeg skal jo heller ikke sidde på computeren hele dagen! :)

Hurtig info, for her er det sent og jeg skal have min første dag i high school imorgen!!! YAY! :D

Jeg kom godt til NY, hvis man da lige ser bort fra at min kuffert blev væk -.- Jeg havde dog heldigvis pakket til et par dage i min håndbaggage :)
Vi havde nogle gode dag i NY hvor vi så stort set hele byen og var på guidet rundtur og havde så senere en masse tid at shoppe i :)
Min kuffert kom heldigvis aftenen efter at vi var ankommet til NY - WIND!

Jeg tog ALENE afsted fra NY til Chicago og så videre til Tulsa hvor mine værtsforældre ventede på mig :)
Det gik godt og jeg fik min baggage med hele vejen og den var tilmed en af de første der var på båndet da vi kom til Tulsa :)
I Chicago havde jeg dog glemt at vi allerede der havde fløjet en time tilbage så jeg løb hen til næste gate da jeg, ifølge en jeg spurgte om hvad klokken var, var for sent på den - men ja så kunne jeg købe en smoothie imens og den var super!

Da jeg kom til Tulsa og var hentet og havde fået baggage kørte vi hen til skolen for at få styr på det hele og sådan noget. Vi tog derefter ud og spiste frokost på Chilli's som er super lækkert! Og så kørte vi til huset så jeg kunne pakke ud og sådan :)
Jeg ankom på en fredag og det er der min værtsmor har en playdate med den mindste af hendes nevøer, så det fik jeg allerede introduceret den første dag. Men han er sgu dejlig!

Lørdag var slappe dag. Jeg sov længe og så tog mig og Jayne, min værtsmor, ud og hentede fødselsdagskage til hendes bror og nogle andre ting vi manglede.
Fødselsdage holder de om søndagen efter kirke her, men da kirke jo er om morgenen skulle vi hente kagen lørdag og bringe den ud til Jaynes forældre. Det var dag 2 og jeg havde allerede mødt 5 personer fra familien. Da vi kom tilbage var Aaron, en anden af nevøerne, og Thomas, min værtsfar, igang med at fælde nogle træer  - det var nr. 6 ;)
Jayne er tosset med IHOP så vi spiste aftensmad der - IHOP er traditionelt et morgenmads sted ...

Søndag var det kirke dage, men det var faktisk meget hyggeligt :)
Bagefter tog vi på Chilli's for det havde fødselsdags"barnet" bestemt - det er sådan de kører i denne familie. Vi skulle derefter hjem til "mormor og morfar" og have kage, men pigerne spurgte om ikke jeg ville kører med dem så vi også kunne få snakket lidt - og det gjorde vi så :)
Det er en rigtig sød familie jeg er kommet til!!!!!

Vi tog derefter til Tulsa for at Thomas kunne blive klippet og jeg kunne få ordnet min telefon så nu har jeg et amerikansk nummer!!! :D
Og jeg fik også lige købt lidt ;)


Når jeg vil gå i seng så jeg er klar til imorgen :)

Wish me luck!

Love <3
 

2 kommentarer: