Dette er en blog omkring mine 9 måneder i USA og den vil blive brugt som opdateringer omkring hvad jeg laver og oplever så mine venner og familie kan følge med :)

søndag den 30. december 2012

Jul


Ja nu er det jo egentlig længe siden at det var jul, men jeg er jo lidt langsom som altid :)

Fredag d. 21 var vi ved noget der hedder Dry Gulch som er en kirke drevet forlystelses ting - The Christmas Train hvor man får hele baggrunden for julen opremset og opført på en flot måde :)
Det var meget sjovt at prøve og meget hyggeligt med hele Jaynes brors familie også..


Fra v.: Brittany m Daniel, Sierra, Jayne og Chelsea

Dry Gulch

Fra v.: Brittany, Daniel og Chelsea ved The Christmas Train

Juleaften fik vi hele familien på besøg: Granny og Papa, Jaynes brors familie og Jaynes søsters familie.
Vi var vel omkring 19 stk eller noget i den stil. De spiser jo noget meget anderledes mad til jul end vi gør derhjemme - vi fik skinke, kalkun, kartoffelmos, brød, grøntsager osv. og kager til dessert. Meget mærkeligt når man er vandt til flæskesteg og ris ala mande..
Vi pakkede gaver op juleaften da det var der at vi alle var sammen. Jeg fik en masse ting når man tænker på at jeg ikke har været her så længe - og jeg blev rigtig glad for det hele :)
Jeg fik smykker, halstørklæder, en trøje, en ramme der siger "friends", gavekort til iTunes og til at få lavet negle, creme, sokker og lidt andet. Det var rigtig lækkert og alle blev glade for de gaver jeg havde købt dem - WIN!

Hele min amerikanske familie på Jaynes side.

D. 25 fik jeg så stocking gaver - gavekort, slik, creme, læbepomade, gavekort, sutsko, smykker og min gave fra min familie i DK - et charm til mit story armbånd!

D. 26 gik så med at gå på efter jul udsalg hvor Jayne og jeg hver fik købt nogle gode ting som vi ikke fik til jul.

D. 29 var vi så i Arkansas hos Thomas' søster hvor hele hans familie kom. Det var alle rigtig søde imod mig og spurgte meget ind til mig og jeg følte mig rigtig velkommen. Jackie som er Thomas' tvilling havde skrevet til mine forældre i DK og spurgt hvad min ynglings mad var så de havde lavet lam for den første gang fordi jeg skulle komme - hvor sødt er det lige?
Jeg fik også nogle gode gaver af denne side af familien som jeg eller ikke havde regnet med at få noget af så jeg er bare en glad pige!

Jeg har kun mødt venlige og glade mennesker som altid er meget interesserede i at høre om Danmark og om mig osv. så det er jo bare dejligt.

Jeg har haft en super god jul! og håber også at i andre har haft en god jul med alle dem i elsker og holder nær! Husk på at nyde det selvom der måske er nogen der er ved at være trætte af at holde jul på den samme måde med de samme mennesker, men tro mig når man er langt hjemme fra er julen sgu noget af det man kommer til at holde meget nært for ingen holder så god en jul som vi danskere set fra min side! Jeg har fået en super amerikansk familie, men det var virkelig mærkeligt ikke at holde jul med min familie i DK!

Love <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar