Dette er en blog omkring mine 9 måneder i USA og den vil blive brugt som opdateringer omkring hvad jeg laver og oplever så mine venner og familie kan følge med :)

tirsdag den 23. oktober 2012

Billeder fra OBA

Bare lige for at vise jer derhjemme hvad det er jeg laver i band :)

Klik her for billeder


Det er billeder fra OBA så i kan se lidt fra en konkurrence 

Jeg har bestilt gruppe billederne af hele bandet og af Color Guard og så skal jeg finde et billede af mig selv som jeg vil have - tror det bliver det hvor man kan se at pigerne står bag mig eller det ene med mit flag der er forskellig farvet :)

Hjælp mig med at bestemme mig - eller skulle det være dem begge? ;)

Love <3

1 kommentar:

  1. Meget smukt billede af dig, hvor de andre piger staar bag dig. Det er en fornoejelse at foelge med i din oplevelse "over here", jeg tror faktisk, at jeg husker hvert minut af mit eget ophold for 51 aar siden. Merete, NC

    SvarSlet